Op 14 februari jl, kon je BOUWEN AAN EEN DROOMMERK tijdens het seminar in Den Haag. Er werden handvatten ontwikkeld om te kunnen ondernemen in de 21 e eeuw.
Het doel was een inspirerend seminar neer te zetten dat handvatten biedt voor bestuurders, directeuren, managers, ondernemers en organisatieadviseurs in het kader van innovatief ondernemen in de 21e eeuw. Engbert Breuker, Chief Emotions Officer bij organisatieadviesbureau Pentascope, verzorgde het plenaire deel, waarna aan een tweetal workshops kon worden deelgenomen. Tijdens het diner was er voldoende ruimte om te netwerken en andere deelnemers te ontmoeten. Men kreeg inzichten in een nieuwe manier van werken in een veranderende wereld en hoe je hier met modern klantmanagement op in kunt spelen. Men leerde hoe je je talenten beter kunt benutten en hoe je van medewerkers mede- creatoren maakt. Werken vanuit kracht en potentie valt samen met je persoonlijkheid en doelstellingen. Je wordt uitgedaagd om te gaan bouwen aan je eigen droommerk. Want ga jij ook niet liever naar je merk, dan naar je werk?